Monday, January 27, 2014

New Camera Lens

Hej alla läsare!

Började läsa kulturantropologi förra veckan och hittills så är det en intressant kurs. Hela förra veckan diskuterade vi kulturbegreppet och vi kollade även på hur det används idag.

Köpte ett nytt objektiv till kameran i torsdags och har tagit några bilder med den nu under helgen.

Hello everybody!

Started reading Cultural Anthropology last week and so far it's an interesting course. The whole of last week, we discussed the concept of culture, and we also looked at how it is used today.

Bought a new lens for the camera on Thursday and took some pictures with it now over the weekend.


Blev en Tamron AF 70-300mm Teleobjektiv med macrofunktion
Bought a Tamron AF 70-300mm Telephoto lens with macro


Här kommer lite bilder jag tog med den under helgen
Here are some pictures I took with it over the weekend









Min brorsdotter Ellie
My niece Ellie

Min brorsdotter Ellie
My niece Ellie


Min brorsdotter Ellie
My niece Ellie

Min brorsdotter Ellie
My niece Ellie




Min brorsdotter Ellie
My niece Ellie

Min brorsdotter Ellie
My niece Ellie

Min brorsdotter Ellie
My niece Ellie

Min brorsdotter Ellie
My niece Ellie

Min brorsdotter Ellie
My niece Ellie

Min brorsdotter Ellie
My niece Ellie

Min brorsdotter Ellie
My niece Ellie

Min brorsdotter Ellie
My niece Ellie






Och nu kommer lite bilder på Kenji
And now some pictures of Kenji











No comments:

Post a Comment