Tuesday, February 3, 2015

Nostalgi och feels

Ibland så brukar jag plocka fram min gamla studentmössa och tänka tillbaka på gymnasietiden. Idag när jag tog fram den så hittade jag även ett papper och på det så står det massa positiva saker om mig som mina gamla klasskamrater skrivit.
Detta papper har varit nerpackat sen jag flyttade från päronen.
När jag läste igenom papperet så brast jag ut i tårar och kände att jag saknar er enormt.
Jag tänkte tillbaka på all dem roliga stunder som vi haft tillsammans och hoppas vi alla kan träffas framöver för en reunion.
Miss you guys ♡

Det som står på papperet är följande:

"Du är en väldigt bra skådespelare! Hoppas du medverkar i filmer framöver. Lycka till! =)"

"Värsta skön poler! "

" Bästa polarn!"

"You are amazing and I'll never forget you! ♡🌟"

"Glädjefylld energispruta."

"Du underbara själ =) Kul, ambitiös och duktig! Önskar dig många barn och mycket lycka! =)"

"Tack för allt du är! Jag är oerhört glad att jag fått möjligheten att lära känna dig. Tack!"

"En riktigt bra gycklare."

"Rock on dude!"

"Underbar kille! Hoppas vi får lika många roliga stunder som vi haft. Krams"

"Christian, Christian, sjukt nice att få lära känna dig. Du är helt fantastiskt godhjärtad & pålitlig & rolig. Ha det bäst! =)"

"Christian, ängel! Du är så otroligt givmild och omtänksam!! Många, många saker under dessa 3 år hade aldrig blivit av om det inte var för din drivande kraft. Fantastisk skådis! Lav you! ♡"

//
Love
Chrisse

No comments:

Post a Comment